tirsdag den 28. januar 2014

Om at have et sted at sidde + det løse.


Kender I det med at man ikke er heeelt færdig herhjemme? Altså indretningsmæssigt?

Jeg har jo hvad jeg skal bruge, altså sådan næsten.. Drømme er der jo nok af. Men alligevel får jeg nye ideer og lyster, til at lave noget om. Sælge ud, købe nyt, for så ville det være perfekt.

Hånden på hjertet, jeg elsker at bruge penge, og gid jeg havde flere af dem. Det har jeg bare ikke. Hånden på hovedet, eller.. Altså fornuften, siger mig at det er fordi jeg måske ikke er hjemme i mig selv.

For tiden er det vores spiseområde der driller, jeg syntes vi mangler plads, på trods af at vi faktisk bor på 94 kvm. Dét er altså ret stort i forhold til hvad jeg nogensinde har boet på, kvadratmetermæssigt.
Jeg har endnu en idé på tegnebrættet, dvs. jeg vil smaddergerne have et skrivebord. Et sted at sidde og skrive, men hvor pokker skal det stå henne. Hvordan skal det se ud, nyt/brugt.. Mange tanker, om noget så enkelt som et skrivebord.
Kerne-årsagen er nok at vi egentlig mangler rum og vægge. Det har vi ikke her. Stor-rum kan man vidst nærmere beskrive boligen som. Men vægge koster også at opfører.

Når alt kommer til alt, så ender jeg nok i Ikea. Måske i aften...

Jeg kunne måske også bare starte med at finde hjem i mig selv, men noget siger mig det kommer til at tage noget længere tid end hvad jeg har tålmodighed, indtil da må jeg bare arbejde hen imod det...
I must Go Google...

Nogen gange skriver jeg de her indlæg, og så kommer jeg fra dem igen. Men hvad bedre end at opdatere på mit nye påfund. Som i at jeg har kastet mig ud i at rykke rundt, og nu med plads til skrivebord, i mit soveværelse. Egentlig stedet hvor jeg mindst ville have det, men da stuen er lille nok uden et skrivebord. Så prøver vi noget nyt..


Hjemmelavet væg fra drengenes side af.

Hjemmelavet væg fra mit "værelse" af...

Jeg kan egentlig ikke beslutte mig for om jeg kan lide det, fra børnenes værelse. Jeg syntes det roder i mine øjne. Men jeg er egentlig glad nok for det, fra min side af. D.I.L.E.M.M.A....

Hvad syntes I? 



  


2 kommentarer:

Øglemor sagde ...

Jeg synes, det fungerer rigtig godt! Og ja, det kan da godt være, at det 'roder' lidt for øjnene, men børn roder. Sådan er det. Det er bare boligmagasinerne, der prøver at bilde os noget andet ind ;-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Du har helt ret Øglemor.. I det hele taget er de der blade skyld i mange ting, ved nærmere eftertanke.

Men min psykolog tjener fedt på det. HAHA.

Tak for input, noget maling måske på bagbeklædningen af skabet...