lørdag den 4. januar 2014

Nytårsaften i billeder.

Mit nytår tilbragte jeg for første gang uden mine børn, og det rigtig fint. Nytåret har ikke den store betydning for mig, så jeg kunne sagtens undvære dem, når nu det var aftalen.
Jeg var sammen med mine veninde Helle og hendes datter. Egentlig havde vi tidligere på året aftalt at vi skulle fejre nytår sammen igen i år, med børn. Men der skete lidt forandringer undervejs, da vi ligepludselig stod med en klar aftale om delingen, så måtte planen ændres lidt.
Men det var rigtig hyggeligt, og ikke mindst roligt. Lige efter bogen, min ihvertfald.
Vi har allerede aftalt at fejre det sammen igen til næste nytår. Dejlig tradition.

Jeg knipsede lidt billeder i løbet af aftenen.

Vi holdt det low-key, ingen forret eller dessert. Men noget lækkert kalvekød og Whisky sauce fra Irma.
Vi snackede lidt, snakkede rigtig meget og så 90 års fødselsdagen, og hold nu op hvor er den altså sjov. Det er første gang jeg rigtig har set den, og vi skraldgrinede.









Da jeg var i bil, stod den på minus alkohol, men vi havde dog aftalt at jeg kunne få et halvt glas bobler. 
Til den morsomme side viste det sig at der slet ikke var alkohol i den flaske som hun havde. Det smagte fantastisk, Hindbær Cider og ikke Asti, som hun havde antaget. 

Jeg var hjemme klokken 4-nul-dut, mæt på hyggeligt selskab, endnu et år i bagagen, og glimmer på kinderne. Jeg vågnede op på sofaen, kl 9:15 og kravlede ind i seng inden vækkeuret ringede. Jeg havde nemlig været så kæk at invitere Nemlig.com på besøg med madvarer... 

Ingen kommentarer: