fredag den 10. januar 2014

Jeg passer bare lidt på mig selv...

Måske er jeg gået lidt  hi.

Jeg er nødt til at spare lidt på reserverne på energi-kontoen, især når jeg har ungerne hjemme. Jeg har derfor egentlig ikke rigtig fået skrevet en fløjtende fis herinde. Kan hjernen egentlig stå stille?

Heldigvis er det fredag, eller noget. Jeg sætter alle kræfter ind på at få en hyggelig og så vidt mulig afslappet weekend. De små kører fredagsslik ned mens de ser Alene Hjemme 2 og jeg prøver at hamre hurtigt i tasteturet, så jeg når at skrive inden de kommer rendende.

Pizzamanden banker på kl. 17.05 i følge Justeat.dk - Jeps, een af de dage der. Men på en måde bizart at forbinde slik og pizza med hygge. Jeg er sgu da forskruet.

En ting som jo kan være lidt farligt at plapre op om er at jeg de sidste 24 timer har hængt ud på Startours hjemmeside. Vi skal nemlig ud og rejse til sommer, sammen med veninde H og hendes datter.

På den måde er jeg som et lille barn, og ved at der nu kommer til at gå ustyrligt mange nætter med at fantasere mig væk og glæde mig som et lille barn = MINUS SØVN.
Kommer der ikke snart en voksen??

Billetterne er ikke bestilt endnu, men destination og hotel fundet. Egypten it is. Der har vi aldrig været før nogle af os...



Blot et pip herfra inden fredagen for alvor går i gang... God weekend til alle jer.

1 kommentar:

Birgitte B sagde ...

Du skal huske at passe på dig selv :-)
Det lyder godt med ferie, selv om der er lidt længe til...