fredag den 31. januar 2014

Jeg nåede et punkt i dag...


Kan I huske at jeg havde en lille liste over ting jeg gerne ville nå, mens jeg var børne-fri?

Jeg nåede et punkt mere på listen.. 

Min veninde og jeg endte i Ikea af 2 omgange indenfor 2 timer... Gisp og Suk.
 Nu er jeg ligesom os Ikea-mæt for denne gang.

Før..
Efter...
Voila... Nu med plads til at hamre løs på tasteturet og dimserier. 


Jeg er pjattet med det, og har siddet her hele aftenen og natten, klokken er indtil videre 02:38...
Jeg mangler stadig en masse små-dimser, opslagstavle m.m. Men det må komme med tiden.
Jeg kan i øvrigt mærke i ryg og lænd, at det ville blive værdsat hvis jeg fandt en diskret kontorstol...

Sengen kalder, skal bare lige bikse en god madplan frem, så jeg kan få bestilt varer hos Nemlig.com.


5 kommentarer:

Spelt sagde ...

Aj, hvor er det bare blevet godt! Og hvor er du sej, altså. 2xIKEA på 2 timer - jeg bøjer mig i støvet over din vilje og dit gåpåmod!

Øglemor sagde ...

... og ja, det var så mig, Øglemor, der kommenterede ovenfor. Fra mystisk anden konto, jeg knap nok vidste, jeg havde ... :-)

Rikke/Camp Chaos sagde ...

Det ser mega-godt ud. Alle burde have sådan et lille hjørne til at skrive og dimse i. I want one!

Birgitte B sagde ...

Ej det er blevet fint :-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Takker... Spelt/Øglemor...
Du har simpelthen en undercover konto @Øglemor.. HAHA... Jeg sov os til kl. 13 idag, så alle de anstrengelser og min hang til at gå i seng alt for sent, får skylden.

Rikke: Takker, og ja det burde man virkelig. Er dog urolig for om jeg ikke kommer til at være i stuen længere.. HAHA.

Birgitte_B: Takker...

God dag til jer alle...