søndag den 19. januar 2014

I´m alive og noget om vægttab....

Jeg er her stadig, men har på en eller anden måde ikke rigtig fået skrevet så meget herinde...
Tiden er fløjet af sted og jeg har i mine børnefrie dage været nede og svede tidligt næsten hver morgen..

Jeg har smidt lidt billeder af fra i torsdags..


Vægttabet skrider fremad, og jeg klør på. 
Der er stadig lang vej, men jeg giver satme ikke op...


Jeg har stadig ikke luret hvordan jeg skal nosse mig selv ud af vagten mens jeg har ungerne hjemme, 
jeg vil nemlig helst afsted tidligt tidligt tidligt, og det kan ikke lade sige gøre når man har ungerne.
Men jeg skal finde et kompromis, og så komme afsted, 9 dage uden træning er for længe hvis jeg gerne vil i mål inden sommeren..


Jeg er 8 kilo lettere, forhåbentligt 9 på torsdag.
Jeg er kommet ned i str L i nederdele og maven er blevet mindre. 
Det er total lykkepille oppe i mit hoved, jeg kan slet ikke vente med at smide endnu mere.
At Justeat.dk kommer med pizza idag, er måske ikke det mest fornuftige, men jeg har en hel del kalorier tilbage og har givet den gas 3 dage i træk, så jeg giver mig selv lov og tager op kl. meget tidligt og forbrænder pizzaen...

Ingen kommentarer: