mandag den 20. januar 2014

Film jeg har set i Januar #1

Jeg er glad for Netflix og Movielocker, rigtig glad. 

Her er nogle af de film jeg har set for nyligt, og det er ikke så lidt endda.


Love Happens
Mand og kvinde mødes - kærlighed opstår...

The Guilt Trip 
Barbera Streisand giver den gas som den til tider noget belastende mor, der klæber til sin voksne søn.

Passengers
Spændende film med smukke Anne Hataway og en overraskende slutning

Carrie 
Neurotisk film på nogle punkter, med en rimelig vild afslutning.

3 kommentarer:

Drengemor sagde ...

Åh, jeg kunne godt lige bruge sådan en god kærlighedsfilm... er den øverste fra Netflix? (Kender slet ikke Movielocker?)

Københavnerhjerte. sagde ...

Den øverste er fra Netflix, jeg har dog et abonnement hos Un-block US som gør at jeg kan vælge mellem en del andre landes Netflix.

Den øverste film tjekkede jeg lige, den er på den danske udgave...
Ellers er Safe Haven os en super film.. Nok endda bedre...

Drengemor sagde ...

Tak, tusind tak - så vil jeg vælge en af dem at falde i søvn på :)