søndag den 26. januar 2014

Det der rolle-models forbillede...




Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn. Det jeg gør - kopiere mine børn......

Men hvordan fa´en får man hanket op i sig selv?

P.s.: Tak for Ctrl+V......


Ingen kommentarer: