lørdag den 25. januar 2014

Den gamle, ny jakke..

Jeg fik en fiks idé.. Op på skabet - hente nettopose- tømme den for jakke - prøve den.
Kan man så andet end glad og få sig en lille optur, når nu den passer igen?

Kort historie lang: 
Jeg har en varm vinterjakke, købt tilbage i 2011..
Den har jeg ikke kunne passe i noget der ligner 2 år... Men i går aftes, passede den igen. 
Mine 8 kilo, som er flyttet hjemmefra har gjort det muligt for mig at lukke den igen, jeg er ikke åleslank, men den passer sgu´...

Den er langt mere praktisk og hårdfør end den dyre dyre jakke jeg render rundt i nu. For når alt kommer til alt, så er mor-jobbet, hverken glamourøst eller rent... Når man samtidig er drenge-mor, så har jeg en idé om at det muligvis er endnu værre.

Jeg tager jakken på imorgen, klar-parat-snavs, bring it on.

Ingen kommentarer: