onsdag den 29. januar 2014

Børnefri = Lade-op-tid...

Børnene er hos deres far, 5 dage til mig i fred og ro.

De skal udnyttes til at lade op, det er faktisk mit primære mål når jeg er børnefri.

Jeg lader op med faktisk at lukke mig lidt inde i min hule, det lyder lidt åndssvagt når jeg siger det højt.
Men jeg elsker vores hjem, elsker at rende rundt og tulle, dimse, skrive, læse, se tv. Jeg har vitterligt gardinerne trukket for, oftest, og persiennerne i stuen er halvt slået ned.
Måske har jeg en aftale eller to i de dage, men helst ikke mere. For så begynder jeg at blive drænet for energi, fremfor at blive fyldt op.



Der er egentlig ikke så mange der forstår det... Men det er jo heller ikke skide hipt at være Introvert.

I disse dage, skal jeg have vasket tøj, lagt neglelak, kigget nogle af de bøger igennem jeg har lånt, købe skrivebord og dimser dertil. Jeg skal have fulgt op på nogle serier, finde på nogle nye PCOS-venlige opskrifter som holder nu hvor hverdagen så småt melder sig igen.

Jeg når sikkert ikke halvdelen, men det er rart med en plan.

Hvordan lader I op?



1 kommentar:

Familiefletninger sagde ...

Lyder som en god plan - nyd det!! Vi forsøger at være gode til at hygge os sammen om aftenen efter puttetid. Nogen gange går der godt nok arbejde i den, men ellers synes jeg det lykkes ok. Det er også her at jeg får udlevet diverse nørklerier.