onsdag den 1. januar 2014

2014, mit år.

Jeg har kigget tilbage, på sidste års drømme for 2013, se med her. Hvor meget jeg fik udført eller med mangel på samme opsummerer jeg på her på det nye års første dag.

Jeg får en masse fede stunder med alle dem jeg er helt pjattet med at være sammen med.
Jeg går tilfreds ud af året, selvfølgelig er der hængepartier og steder jeg kunne have gjort det bedre. Jeg vil forsætte med at omgive mig med folk der gør godt.

Jeg lærer og hækle. (D. 23/2 tøser - Ser frem til det).
Det havde jeg ikke tålmodighed til. Så det lykkedes aldrig rigtigt.

Jeg bliver bedre til at komme tidligere i seng.
Det er på ingen måde noget der er lykkedes, men jeg forsøger igen i 2014. Det må da kunne lade sig gøre.

Jeg får overskud til at leve The PCOS way.
TJEK - Jeg kom godt i gang i slutningen af året, og det skal forsætte.

Jeg får arbejdet motion ind i hverdagen - med M.
Semi-tjek. Jeg kom godt i gang i slutningen af året, mindre pause grundet sygdom og gigantisk vabel. Men forsætter i det nye år.

Jeg investerer i et spejlrefleks kamera.
TJEK. Hurra og tjek igen. Indkøbt i november. Nåede det lige. Nu mangler jeg bare lige at lærer at bruge det. Mindre detalje, men arbejder på det.

Det kunne være værre - 2014, der lærer jeg forhåbentlig at gå tidligt i seng. Det skulle være så sundt.

Mit 2014 skal forhåbentlig forløbe nogenlunde således...:

2014 bliver det år hvor jeg finder ud af hvem jeg er, hvad jeg vil med livet og hvor jeg vil hen.

2014 håber jeg bliver året hvor jeg smider de kilo jeg skal af med, og i samme omgang får bedre styr på min sygdom #PCOS

2014 bliver forhåbentlig det år hvor mit underskud bliver vendt til et lidt større overskud.

2014 skal fyldes med gode, positive oplevelser og mere nærvær.

2014 skal kombineres med en travl hverdag og træning #DetErVigtigtAtGøreNogetForSigSelv

2014 satser jeg på, bliver året hvor jeg bliver "rask".

2014 skal være det år hvor jeg får læst en masse bøger.



Jeg er ikke sådan en der dyrker nytårsforsæts, er ikke god til sådan noget. 
Jeg syntes egentlig mere, at jeg er typen der har nogle forholdvis brede visioner for hvordan jeg kunne tænke mig det blev.
But I could be wrong....


2 kommentarer:

morlenesblog.blogspot.dk sagde ...

Godt Nytår til dig også. Tak for din kommentar på mit nytårsindlæg. Du skal lige vide, at jeg ofte har den kommentar til dine indlæg, men jeg får dem sjældent skrevet. Det er fordi jeg følger med på smartphone med bloglovin. Og på min smartphone kan man ikke bare lige kommentere.
Det jeg ikke har fået skrevet i december: Tillykke med dine drenge (og dig selv mener jeg også???) og fin ny layout du har fået lavet, men jeg kan godt se hvad du mener med at bloggen er blevet lidt bred :)
Tak for en dejlig blog. Glæder mig også til at følge dig i 2014.
¨
Knus.

Københavnerhjerte. sagde ...

Hvor er du sød. Tak for din hilsen...

Kender det alt for vel, får slet ikke selv lagt kommentarer så meget som jeg ville ønske :-)
Og tak, jeps, der blev man så lige indehavere af 2 4-årige... Bum bum.

Ja er den ikke lidt fin, jeg er ihvertfald ret tilfreds med den for nu men den er blevet lige lovlig bred, men jeg syntes egentligt at det går. Og mest af alt fordi jeg ikke kan huske hvordan jeg fik den lavet sådan helt.

Tak igen for dine søde ord...
God aften..

Knus