mandag den 30. december 2013

Tilbageblik på 2013.

2013 er ved at rinde ud...
Før end vi ved det, står vi solidt plantet i et nyt år, 2014.



Mit 2013 tog en noget anderledes drejning i efteråret, da jeg blev sygemeldt.
Det er taget mig ud på en rejse, jeg nok ikke havde regnet med at skulle tage, eller vidste lå i kortene.
Rejsen er ikke halvvejs, eller noget der ligner. Men den er vigtig, og tiltrængt.

Sommeren var lang og varm, alene-ferien i sommerhus med ungerne gik over al forventning.
Den gik al for hurtig, men vi nød den i fulde drag.

Der var nogle bump på vejen, bump der gjorde åndssvagt ondt, bump der satte tingene i relief, bump der måske endda var nødvendige. Her i slutningen af året, er det område roligt og stabilt - for nu. 

Det blev også året hvor jeg købte min første bil, hvilket jo i sig selv er helt vanvittigt fedt. Min hverdag blev pludselig mere overskuelig, jeg fik lidt mere overskud til at komme ud og omkring med ungerne. 

Vinterdelen/foråret var langt og jeg husker intet andet end sne, sne og atter sne. Selvom det var koldt og hvidt, var det magisk på den måde at mine drenge fik lov at opleve bjerge af sne. 

Jeg er gået i tænkboks omkring hvad jeg ønsker for det nye år. 
2014 er mit år, har jeg egenrådigt besluttet.

2 kommentarer:

Drengemor sagde ...

Jeg håber virkelig for dig, at 2014 bliver DIT år! Alt det bedste og godt nytår til jer <3

Københavnerhjerte. sagde ...

Uhhh, tak og tak og tak....

Rigtig godt nytår til dig og din familie også. Håber I kommer godt og festligt ind i det.