tirsdag den 31. december 2013

Tak for i år....

Jeg vil egentlig ikke skrive så meget.
Blot ønske alle jer der kigger forbi i dag og alle de andre dage, et rigtig godt nytår.



Tak for endnu et år på bloggen.
Jeg øver mig stadig i at blive endnu bedre til at blogge, dele ud af stort og småt,
samt forhåbentligt at hive lidt flere læsere og feedback til.

Jeg har fået chancen for at teste nogle forskellige ting, 
og det har været sjovt og fedt at få lov til.

Jeg glæder mig til at fylde mere op i 2014, og se hvor det fører mig hen.


Håber I kom godt ind i det nye år, uden for mange tømmermænd dagen derpå.

Jeg skal selv holde en stille og rolig nytårsaften med min veninde og hende datter.
Jeg kommer til at gå ind i nytåret børnefri, da der er hos faderen.
Det er første gang jeg prøver det.

4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Også et godt nytår til dig, Mila :-)

Hvem tester du i grunden for? For det er da lidt en jungle at finde rundt i, synes jeg... Har nemlig også overvejet det kraftigt :-)

Birgitte B sagde ...

Godt nytår søde du. Håber du havde en hyggelig aften og det var ok, at være børnefri...

Københavnerhjerte. sagde ...

Tak i ligemåde Gitte, kom I godt ind i det?

Jeg har ikke gjort noget selv, men er blevet kontaktet...

Birgitte_b: Godt nytår til dig os.. Jeg havde en super hyggelig aften, dejlig rolig uden stress og jag, men masser af venindesludder. Ret fint faktisk..
Hvad med jer?

Birgitte B sagde ...

Meget stille og rolig dag/aften med unger, eks, familie og ven fra London. Ikke så fedt at skulle hjem dagen efter med toget dog... skal snart have fundet ud af noget med en bil ;-)