lørdag den 14. december 2013

Strategisk kaos?

Sidder dagen, før dagen og kigger opskrifter, planlægger strategisk kokkerering. Altså, jeg skal bare bage nogle boller og lave nogle lagkager, minipizza´er m.m..

Men når ungerne er der, og gæsterne kommer tidligt imorgen, så tænker jeg umiddelbart at den bedste taktik er at være på forkant. Plejer altid at stresse rundt inden og efter gæsterne er kommet. Gider det altså ikke imorgen. Basta.

Umiddelbart så tænker jeg at jeg burde have haft købt noget Asti og trisset rundt med en lille skid på hele dagen. For alles skyld er det nok meget godt jeg aldrig sådan drikker eller for den sags skyld har alkohol i hytten.

Nå, men det var os den støvsugning vi kom fra. Billeder må I tænke jer til, men i morgen kommer der helt sikkert nogle fra drengenes dag som vi holder lidt på forskud. #nogentælleriøvrigtdage

Ingen kommentarer: