fredag den 6. december 2013

Rugbrød fra Kohberg....


Boller fra Kohberg... 
Eller nok nærmere rugbrød...


Vi har testet Kohbergs rugbrød, Kernegodt. 
Billedet giver næsten sig selv, de var pjattet med det. 
I kassen lå også noget Sandwich Spread, Tomat-relish fra Meyers, Dijon m. honning, Madpakkebogen af Louisa Lorang og en madkasse. 
(Haps, den beholder jeg til ungernes skuffelse)

Man kan næsten ikke andet end at blive voldsomt inspireret af hendes Madpakke-bog. 
Jeg har ikke nået at lave noget endnu, men det kommer. 
Drengene får mad i børnehaven, så det er sjældent at vi laver madpakker m.m. 
Men forudser klart at der kan laves nogle spændende ting til en god søndagsfrokost herhjemme. 


Jeg bad drengen smile, og det blev en smule påtaget. Men han var oprigtigt glad da han så kassen..
 Han sagden noget i stil med "Jubijææææææ".Dejlige dreng. 
I tiden efter spiste vi rugbrød og meget af det, og det er jo genialt.
 Det er nemt, smagte lækkert og der er begrænset opvask.
(Lige noget for mig).
Oliver smagte Sandwich spreaden, og spiste den men måtte opgive med Dijon/Honey-tingen. 
Wiliam havde NEJ-hatten på. 

De der kødboller, de tror jeg er rigtig gode..
Det bliver de første jeg laver fra bogen

Dijon-tingen m. Honey, er den jeg er allermest pjattet med, da den har lidt bid. 
Relishen fra Meyers er for sød, havde klædt den med en røvfuld chili.
 Karry-spreaden er jeg sådan semi-glad for, bruger den meget gerne i en sandwich, men laget skal være tyndt.
  (Kan ikke huske om jeg har nævnt det før, men har en sart smags/lugtesans og jeg får en smør-følelse når der er for meget på, og kan ikke lide smør.. )

Alt i alt en dejlig kasse at komme hjem til, lækkert rugbrød med masser af kerner (det er sådan mit rugbrød skal være) og fedt at prøve forskellig slags smørelse til sandwichs og brød. 

*****Sponsoret indlæg*****

Tak til Lahme.dk for at få lov til at være prøvekanin...

Ingen kommentarer: