fredag den 13. december 2013

Kvinder og vores udstyr.

Hvorfor har vi så meget?

Altså, jeg har ihvertfald meget som fylder og optager min plads. 






Ved nærmere eftertanke kan det da godt være at jeg egentlig ikke har så meget,
 men min logik siger mig at jeg har alt for meget. 
Måske er jeg bare et rodehoved... 
(Det stopper i øvrigt ikke kun ved billederne her, har en hel skuffe med neglelak, "medical kit", makeup osv.)
Måske jeg skulle sætte sig ned og lave en liste over de ting man bør have, og så holde sig til dem. 
Men det virker os bare lidt overkill, men tror alligevel jeg gør det.
Det er jo ikke bare herhjemme det fylder, men når man skal nogen steder skal jeg nærmest have en kuffert med til alt "udstyret" alene. 
(At jeg så ikke rigtig kommer så vidt omkring løser jo lidt det problem.)

Men har I ligeså meget geil i skabene?
Fin detalje med duftene der står sammen med modellervoks og krimskrams ikke? Man er vel mor... 

3 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Jeg har mindst lige så meget geil. Har besluttet at jeg ikke må købe mere før det jeg har er brugt op. Det holder. Næsten....

Københavnerhjerte. sagde ...

Thank God I´m not alone. Men hvad er der med os qvinder?

Det er som om der findes to typer. Dem (lissom os) der har skabene fulde og så dem der har det de skal bruge, måske ikke engang - men de overlever jo fint uden alligevel.

Jeg har os lavet mig den regel, den kan bare være at overholde når man løber tør for roll´on eller der er bud på Sanex-ish.

Men jeg prøver os...

Drengemor sagde ...

Det havde jeg også engang, men har tyndet gevaldigt ud i det - gad ikke have så meget til at stå, når jeg ikke brugte halvdelen alligevel ;)

Ellers meget hyggeligt med modellervoks i skabene også - er det til ansigtsmaske? ;P