fredag den 13. december 2013

Julen er reddet...

Jeg har ikke fået nævnt at vores jul er reddet. Jeg har vist hældt mine spekulationer ud over bloggen mere end een gang herinde.

Men nu er skuden vendt, eller hvad man kalder det.

I søndags skrev min tidligere svoger, at han var ked af at hører at han ikke skulle fejre jul med vores børn, og om det var fast? - han vendte den så med C (Hvad de har snakket om, vides ikke) men det havde den  lykkelige udgang at vi nu er blev inviteret med til juleaften.

Svigermor (x) ringede så forleden og sagde, at hun var meget meget meget glad for at vi alle 3 kom juleaften og 1. juledag. Bli´r da helt varm om hjertet, det var dejligt at hører. Jeg glæder mig nemlig os.




Så endnu en jul på Nørrebro. Lige som jeg kan lide det, med min form for udvidede familie.

Jeg skal have en mandelgave med, nogen forslag?

2 kommentarer:

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

Hvor er det dejligt for dig/jer :) jeg ville tage forbi min absolutte favorit chokolade/marcipan pusher Peter Beier, og købe et marcipanbrød eller nogle marcipanhjerter. Årgh, min mund løber helt i vand bare ved tanken - de er vildt gode :)

God weekend! kh.

Københavnerhjerte. sagde ...

Ja, det er så...

Lyder os lidt lækkert, os selvom jeg ikke er den store jule-konfekt-spiser.

Og tak, i ligemåde..