lørdag den 28. december 2013

Juleferie er hårdt arbejde.


Der er juleferie, og så er der juleferie. 
Det er ingen hemmelighed at jeg har gruet for denne juleferie, 
det fylder mig med skam og dårlig samvittighed.
Men det er sådan det er. 
Nu står jeg midt i den, føler mig halvt kørt over og kan ikke finde ud af hvordan jeg skal vende bøtten.
Imorgen er der endnu en dag, og jeg vil prøve igen og håbe at gøre dagen bare lidt bedre end i dag.


Jeg er træt ovenpå julen, ikke fordi vores program har været proppet. 
Jeg har bare ikke haft den ro jeg har brug for.

Inden længe venter første nytår uden mine børn.
Det skal nu nok gå, jeg er ikke den stor nytårs-haj, men underligt bliver det da.

Update:
Ungernes far henter een af drengene imorgen i nogle timer. 
Det kommer til at gøre godt. 




Ingen kommentarer: