tirsdag den 17. december 2013

Fødselsdag-på-forskud..

De små fylder 4 år på torsdag, og som skilsmisse familie vælger man ikke altid selv hvornår festen skal vælges, så vi holdt på forskud.





Kompromiskagerne, som jeg tog i stiv arm. kogechokoladen blev ikke god, så klaskede lidt sammen, og smager jo stadig skønt.

Drengebørn passeficeret med pizza, pølsehorn og tegnefilm.


Dagen var rigtig hyggelig, ligesom jeg havde håbet. 
Damerne plaprede løs derud af, selvom de ikke kendte hinanden. Ungerne legede så godt uden konflikter, vi var et smut på legeplads og brænde krudt af, hyggede og spiste en masse. 

Det gør jeg igen næste år.

Mine ører var slidte og det samme var kroppen, men det er nok ikke så underligt når man havde været i gang flere dage og kæmper med depression på langsiden. Det har ihvertfald gjort mig super sensitiv overfor lyde p.t. 
Det ville være fedt hvis det ligesom fortager sig igen snart.
Boys will be boys.

På torsdag venter den rigtige dag, hvor vi skal ud og spise og hygge. 

Ingen kommentarer: