fredag den 6. december 2013

Er ikke nået til klidkiksen endnu...

Nu er der gået 5 uger siden jeg startede med min livsstils-omlægning, og 2 uger siden jeg startede med at træne. Og det går godt, rigtig godt.
Jeg er nu 5,5 kilo lettere og får stadig nogle af de ting jeg har svært ved at holde nallerne fra...

Jeg blev slået lidt ud af kurs af en dræber vabel, som insisterede på at få en pause og nogle andre følsomme emner... Men nu er jeg oppe på hesten igen, i ført plaster og sportstape. Det er da os super sporty, hvis man tænker over det.



Jeg ville lyve hvis ikke jeg nævnte at jeg går død i kokkereringen flere gange dagligt. Mest af alt fordi det kræver et overskud om jeg sjældent sådan rigtig har. Heldigvis går det ok indtil videre, jeg indtager stadig for mange kulhydrater, men spiser ikke mere end 1200 kcal om dagen.
Med tiden skræller jeg mere og mere af det, og rammer forhåbentlig en god PCOS-kost, således at jeg kan holde sygdommen for døren og få det bedre.

Blot en lille update herfra.





1 kommentar:

Lene Schmidt sagde ...

Det lyder super godt. Hepper på dig :)