torsdag den 12. december 2013

6,2

De fede må svede - De tynde må dø.


Jeg har tabt mig yderligere, min krop er vist helt pjattet med det.
(Overdrivelse fremmer...)
Jeg kører i øvrigt på 6 uge...
Jeg har endda spist pizza, burger, chips, Twix.
Det er jeg dog godt klar over ikke er sundt, sundt. 
Der kommer også et tidspunkt, hvor jeg skal skære ind til benet. 
Lige nu famler jeg mig frem, og prøver at implementerer det i hverdagen. 
Men indtil da, der vil jeg nyde at jeg kan få lidt af begge verdener, 
samtidig med at mit mål kommer tættere på.
I næste uge går jeg i krig med lidt træning igen.
Har ligget syg hele ugen, og skal lige ovenpå inden jeg kaster rundt med overskuddet.

Har du lagt en plan for det du skal indtage af mad-mængder juleaften?
Jeg er ved at udtænke min plan, og den omfatter altså os 1. juledag.
Ja, så fedt er mit liv. 

1 kommentar:

Lene Schmidt sagde ...

Måske meditation eller prøv 20 englehop inden du sætter dig ned med chips og diverse :)
Her er også et lille lik der måske kan inspirere: http://users.cybercity.dk/~dsl213830/endorfiner.htm