tirsdag den 26. november 2013

Under pressure...

Hende der koster knaster gav den gas i dag. Hun holdt sig i hvert fald ikke tilbage.

Hvad har DU lyst til?
Du skal LYTTE til dig selv...!
Du skal mærke efter helt inde i maven...

Men jeg er på vej, lige så stille og roligt.

Det var ligesom grundessensen i alle hendes spørgsmål. Bum.. Og hun lod sig ikke nøjes. Men det var godt, rigtig godt.

Husk at den energi der ligger i den samtale/handling/kontakt/situation genspejler nogle følelser, dine/jeres følelser. Du skal blot være bevidst om dem, og styre uden om. 

Kvinden har jo ret. Det er hermed taget til eftertragtning, hele skidtet. Det er lidt fedt på den måde at hun nu går i kødet på mig, for at hjælpe med at finde mig selv. Og det er lige det jeg har brug for. 
Jeg har lovet mig selv at være tydelig, og gøre det er giver værdi for mig og ikke hvad der forventes. For der kommer intet godt ud af at deltage i noget, som er svært for mig. Det har jeg gjort for ofte, og kommer drænet og tom hjem.  

Jeg er træt. Rigtig gammelmands-træt. Træning for anden dag i træk. Ungerne er desuden kommet hjem efter 6 dage hos deres far, så jeg og de skal lige finde rytmen og det er bare altid svært det første døgns tid.



Sengen kalder, og imorgen tidlig  står den på træning igen. 

Godnat blogland...

Ingen kommentarer: