mandag den 4. november 2013

Todays challenge.. #3


Denne her challenge, #3 bliver skrevet udfra mine erfaringer i guidet meditationer som er det eneste jeg har prøvet indtil videre. Jeg er på ingen måde stærk i at meditere, men syntes alligevel at jeg har oplevet noget meget givende, mens jeg har gjort det. Måske fordi jeg i den tid meditationen har varet endelig har ro indeni.

Jeg bruger nogle guidet meditationer fra Spotify, samt min veninde Lisel, fra Serenityforlife.dk som har gjort det sammen med mig.



Jeg har haft en ret fin oplevelse første gang jeg prøvede den slags meditationer. Jeg kiggede indad og i den terapeutiske samtale som den form var, følte jeg og "så" jeg noget af det indeni der har fyldt meget de sidste 15 år. Når jeg skriver om 15 år tilbage, så er jeg på ingen måde færdig med at bearbejde det betændte område om man vil kalde dét det. 
Men det der har fyldt rigtig meget de sidste 2 år efter bruddet med drengenes far og den sorg/frygt som ligger i det betændte område "kiggede" jeg nærmere på, og om det er den meditation der bare sparkede "arse" eller mit bæger var fyldt vides ikke.
 Men jeg har på forunderlig vis formået at lukke det kapitel, sådan så jeg kan komme videre og ikke bliver tynget af det som jeg har været de sidste par år.

Jeg mærkede en snert af noget tilstedeværelse som jeg ikke har mærket længe, men jeg har svært ved at sætte mig selv først og sætte mig ned. Så denne udfordring er en kærkommen løftet pegefinger til mig selv om at huske mig selv. 

Så tak... 

Ingen kommentarer: