tirsdag den 19. november 2013

Tirsdagsblablabla...

Jeg har tømt biblioteket for bøger, jeg er åbenbart sådan en type. Jeg er bare virkelig dårlig til at få dem læst. Og det hænger jo ikke helt sammen.

Nu har jeg været afsted igen, og kom hjem med 7 bøger.. Skulle egentlig bare hente én. (Der ligger i øvrigt 6 ovre på reolen...) Jeps, thats me.

Tror dog at lige præcis denne her omgang bøger er knald-gode. Lidt om opdragelse, sorg, selvforståelse, selv-udvikling og find-dig-selv stilen.

Dagen er allerede gået igen, og jeg syntes lige jeg har afleveret børnene. Men i aften vil jeg hellige mig bøgerne og fordybe mig. (Måske...)

I får lige titlerne:

Introvert, Stå ved dig selv... af Anna Skyggebjerg
Guldkorn til kampklare kællinger... af Helle Kjærulf
Fordi jeg siger det... 21 tankevækkere om børneopdragelse..
Hvem er jeg?... af Malcom Godwin
Mens tid er...Konfliktløsning mellem børn og forældre af Marion Thorning
Sig farvel.. af Julia Lahme.
Når kærlighed gør nas... af Malene Hasselblad.

Tilbage til det vigtige, har I husket at stemme? - Jeg fik gjort det. Done, tjek, jeg har gjort min borgerpligt.



6 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Hahaha - det var da verdens bedste gif (:

- Kit

Birgitte B sagde ...

'Introvert' har jeg også liggende hjemme (sammen med en masse andre bøger). Som jeg måske når at læse ;-)

Københavnerhjerte. sagde ...

A+K, ja meget sigende ikke.. HAHA.

Åhhhh,jeg skal også læst i mine. Fik det naturligvis ikke gjort i går. :-p

Cille sagde ...

Eeelsker bøger. Jeg har også altid en stak fra biblioteket liggende - og bliver mærkelig og stress-agtig hvis jeg ikke prioritere at læse. Måske vi skulle starte en læseklub - med Birgitte også.

Birgitte B sagde ...

Jah - læseklub -hvis bare der ikke er så stram deadline ;-)
Har lige kværnet Marens bog 'og sådan blev det' i går (kun 200 sider). Kan anbefales.

Københavnerhjerte. sagde ...

Jaaaaa, læseklub. Den er jeg med på. Hvad skal vi læse? Hvad er I til?
Jeg læste Ellers går det godt på en eftermiddag forleden, var oppe og aflevere den da jeg hentede den nye stak hjem.....