fredag den 15. november 2013

I´m baaaaaaack..............

Jeg stikker hovedet op af jorden igen, jeg har været væk alt alt for længe. (Lene som netop smed en hilsen i min sidste post fik losset mig op af jordhullet, så tak for det..  :-) )
Kunne bare ikke finde bogstaver eller ord, for slet ikke at nævne det at få dem smidt ud på skærmen.

Men jeg er lige her, jeg fik nok af min mindfulness udfordring, noget siger mig at jeg nok har rimelig meget brug for den. Men jeg har ikke plads til flere tiltag lige nu. Måske os derfor at jeg lavede strudsen for en stund.

Mens jeg har været offline, har jeg nydt mine drenge. De har ændret sig til det ugenkendelige. De er så gode 96% af tiden til at hører efter, slås sjældent, leger fantastisk sammen og er bare dejlige børn. Om de kan mærke at jeg er kommet lidt mere ned i gear ved jeg ikke, måske er det bare alderen. (Håber virkelig ikke at jeg jinxer noget nu)..

Jeg har været igennem endnu en depressionstest der viser at jeg ikke er helt klar til det virkelige liv endnu, så jeg skal have lidt længere tid derhjemme. Jeg går stadig hos hende der koster knaster, har intensiveret forløbet op, så jeg er afsted med 4 dage imellem, koster dyrt - men det er rigtig godt.

Jeg var til clairvoyant i søndags, desværre ingen afdøde-kontakt men en bunkevis af personlig rådgivning. Det satte virkelig tankerne igang. Det pudsige af det hele var, at det er nogle af de samme ting som mig og pengeslugeren snakker om når jeg er til psyk. Så det vil jeg følge op på og kigge nærmere på.

I det hele taget er det sindsygt spændende at gå til psykolog, hun er så super god, ser mig og graver lige de rigtige steder. Fantastisk.Når alt kommer til alt er denne sygemelding en gave, selvom det er en svær størrelse at sluge.

Er det lidt underligt med sådan et "status" indlæg? Haha, I er sgu´da ligeglade med hvad jeg har fået tiden til at gå med. Det er jeg sgu´næsten os selv :-p
Jeg tager mig lige sammen, hermed lovning fra Vestegnen.

3 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Spændende at den clairvoyante og psykologen siger nogle af de samme ting!
Fedt at drengene opfører sig ordentligt, er sikker på det er kombinationen af alder og dit stressniveau :-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Ja, det var lidt fedt, for så giver det mening.

Tror egentlig os det hele spiller sammen på et større plan mht deres opførelse. Det er ikke så tosset endda...

morlenesblog.blogspot.dk sagde ...

Dejligt du er tilbage :)