lørdag den 30. november 2013

December banker på døren....


Soooo loooong, you long dark bastard...
Det har været en måned med op og nedture. Men jeg har rykket mig, lidt. 
Og i morgen når vi vågner op i December, så stopper udfordringerne og udviklingen ikke af den grund, om man ønsker det eller ej. 

Egentlig flippet at tænke over at man vitterligt vågner op i en ny måned. 

December, din hyggelige stodder. Så mødes vi igen.
Udgangspunktet er lidt anderledes, tingene på en måde det samme. 
I år skal jeg forme hvad der vil være vores juletraditioner fremover, det er ret vigtigt.
Og jeg er allerede gået all in. 
Jeg købte et plasticfantastic juletræ igår. 
Er pjattet med ideen om at jeg ikke smider penge efter et træ, som så er fældet for at ryge ud igen d. 25/12. Det er simpelthen for trist. 
Bonussen må være at jeg sparer penge og kan genbruge det igen og igen.


Idag blev det så pyntet.
Og det er blevet rigtig flot. 
Rød og guld er temaet.
Jeg syntes måske at det er lidt tidligt, men jeg kunne ikke vente. 
Og ungerne har også taget det til sig i stor stil. 
Imorgen venter resten af pynten. 
Og jeg som troede jeg var den eneste i Danmark der havde pyntet træet, men det viser sig at hele min internet mødregruppe er på vej til at gøre det samme mere eller mindre. 
Det må være børnene...

Ligner lidt vores - men så alligevel ikke helt.

Imorgen er det så 1. søndag i advent. 
Og jeg pønser på at tage ud og jule et sted. Det kunne jo ende med at blive en hyggelig tradition.
Noget julemarked noget.
Men hvor?
Kender jeg mig selv ret, kommer vi ingen steder.


Nå, men øhm.. Ho Ho Hooooo..
God lørdag aften...


Ingen kommentarer: