søndag den 20. oktober 2013

Ugen der gik...

Udover at være nogens (til tider bitre) ekskæreste, er jeg også nogens mor.
De er blevet så store, og de bliver dejligere og dejligere som tiden går. Tænk sig lige at jeg er mor til to 4-årige drenge. Det er ikke til at forstå hvor tiden blev af...
 

Men det er ikke lutter lagkage at være mor, sikkert ikke for nogle og heller ikke for mig. Jeg er stadig i massivt underskud på den konto, og de kan i den grad udfordre mig.
Det har været smadderhårdt at blive mor, og jeg ville ønske at nogen havde advaret mig om hvor svært det an være at opdrage/forme på to små individuelle drenge i deres bedste (værste) alder...
Gid jeg havde haft hende der koster knaster dengang...



Vi har derfor ikke holdt decideret efterårsferie, det har jeg ikke overskuddet til. 
Men jeg havde dem hjemme en dag, og deres far har haft dem nogle dage. 
Weekenden blev brugt på at tømme Sydhavnen for kastanjer, og lave kastanjedyr.
(Dvs. moderen lavede kastanjedyr og drengene lavede bestillinger)
Vejen blev også pyntet med kunst og p-pladser. 



Jeg ved ikke om jeg har nævnt det før, men jeg elsker alle vores årstider herhjemme. 
Farverne om efteråret, duften om foråret, sneen der ligger som en dyne over Danmark om vinteren og lyse sommeraftener om sommeren.

Gult træ på Vestvolden..

I torsdags var jeg ude og gå en lang tur, med meditationsmusik i ørene.
Fantastisk at blive luftet igennem, og det bliver ikke sidste gang.
Løvfald i forstaden.
God søndag

Ingen kommentarer: