torsdag den 31. oktober 2013

Sometimes it sucks to have a dick...

Nogen gange tænker jeg sgu´at det er skidt at være mand.
For det er altid dem der skal samle møblerne, sætte ting op, tømme afløbet, bære det tunge m.m.

Tanken slog mig, da naboens ven troppede op kl.: 7:30 for at hjælpe med at samle møbler, og lave lejligheden klar for 5 dag i træk.. Og samtidig fordi jeg har en del ting jeg godt vil have op - men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Hvor dumt er det lige?



Og bagefter slog det mig endnu hårdere, at jeg måske nok er nødt til at lære det selv, eftersom jeg er mande-løs.

PIS!!!



2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Visse vasse, Mila :-)

Du kommer til at opleve en begejstring også over at rense afløbet for lange hår (hurra for at have fået piger...)! No shit, det bliver nemmere at være mande-løs, når man ikke lader sig blive handicappet af det :-)

Så god fornøjelse med at hænge ting op og rense afløb - det bliver en sejr :-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Gitte, jeg mangler noget så vigtigt som en boremaskine.. Er faktisk sikker på at jeg måske ville komme til at nedlægge væggen i forsøget.

Gisp.

Men ja, finder nok ud af det...