mandag den 7. oktober 2013

NetFIX og overtræk.

Så kom ungerne hjem efter at have været hos deres far...

Tid til rutiner, seriøs aftensmad, sengetider, godnatsange og meget mere. Det var dejligt at se dem igen, de bliver så store på 3 dage...

Jeg føler mig umiddelbart ok fyldt op med overskud, på trods af at jeg er gået mega sent i seng hvor morgen, kun fordi at Netflix US har åndssvagt mange film jeg vil se. Det tager jeg som en god ting, altså det med overskuddet.
Mon det er tanken om at være træt der lige fremkaldte det kæmpe gab?  Er nok alligevel rimelig træt. 

Tvilling 1 er i haven og Tvilling 2 i brusebad med vaskeklud og masser af sæbe. Inden længe skal de små sove, og så tror jeg at Pandoras æske skal åbnes igen. (Læs: NetFIX haha.)


Kom i øvrigt til at shoppe smerten lidt væk tidligere i dag, grimt misbrug på dankortet. Ikke engang fråds, det var alt sammen nødvendigheder, men ja lige der var det godt. Når man så hopper i noget nyt tøj, så får jeg det ihvertfald os lidt bedre i stedet for at være så slidt altid. 


Ja, hvem der dog bare havde sådan et luksus problem som min veninde Carrie... Hvis bare...

Ingen kommentarer: