mandag den 21. oktober 2013

Mandags-regn.

Det er som om at det nok er de to værste ting man kan kombinere på én gang.
Det er ihvertfald ikke lige det der får en til at springe ud af sengen, hvis man spørger mig. 


Heldigvis (Ironi kan forekomme) er jeg velsignet med en masse oprydning og to do´s  inden jeg skal hente ungerne  - på en mandag. Alle gode gange 3.

Shitty monday sucks.

By the way, jeg var sammen med en sød veninde igår og jeg bliver altid så inspireret til at prøve at blive et bedre menneske. Så tak S, det er dejligt at blive inspireret, måske bliver jeg ligesom dig en gang, det kunne være pretty awesome .


Indtil det sker, så ruller lavinen nok som den altid har gjort.

5 kommentarer:

Cille sagde ...

Lyder som en god inspiration!

http://vivaestbella.blogspot.dk/

Birgitte B sagde ...

åh mand, værste mandag længe. Mørke, regn, trætte børn, forsinket bus... og fik jeg nævnt, at jeg også svingede hoveddøren op i hovedet på yngstesønnen på vej ud af døren? crap day...

Julia sagde ...

Regnvej, ingen regnbukser til den store, drama i børnehaven over lånebukser (den store begik dramaet), løse ender en masse og fik jeg sagt regnvejr? Og så den med at cykelhjelmen sad fast i håret foran übertjekkede samarbejdspartnere. Suk.

Denise//herligheder.blogspot.com sagde ...

Vi fjerner bare mandagen - og smider den laaaaangt væk :-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Denise:Ja, det er egentlig synd for den stakkels mandag. Den er jo vildt udskældt. Men hvad kan den forvente når det står ned i stænger...

Birgitte... Stakkels dreng, klarede han den :-p

Julie: Det er bare typisk, total mandag. Håber du fik viklet dig ud af den på den fede måde..

Cille: Jeps, det er altid rart at blive inspireret.. Tænk hvis den en dag sidder fast, altså godheden.

Imorgen er det tirsdag, JA TAK.