søndag den 20. oktober 2013

Just dropping by...



Jep, jeg lever stadig..


Mine tåger er ved at lette, de er ihvertfald blevet mindre. 
Jeg vil nok ikke gå så langt og sige at jeg er i nærheden af at være "Ok" med noget som helst af det jeg har plapret løs om her på bloggen i de sidste indlæg.Men det tynger mig ikke til hverdag.
Selvfølgelig stikker det stadig dybt når C fortæller han skal ned og hente sine klipklappere, og måske kom nogen til at sige at nogen håbede at han kommer til at snuble i dem.
(Ok, så en lille smule forsmået og bitter måske)


Men all and all, så går det faktisk. 
Jeg glæder mig til Hende den dyre vender retur fra ferie, 14 dage uden forløsende samtaler er lææænge. 


Efter regnen - kommer solen, eller hvad er det nu man siger. 
Og når jeg tænker over det, så kan jeg ikke lide vin og fransk har jeg haft i skolen i mange år, men det sidder ikke rigtig fast, måske skulle jeg genoptage det? Eller Italiensk? Russisk? Serbisk?
Mulighederne er mange, og jeg er fri (semi-fri ihvertfald, der er jo os noget med nogle børn) til at vælge og vrage i hvad der beriger mit liv. Ved nærmere eftertanke ,er det ikke mindre end fantastisk.

Alt andet end lige er tiden kommet til at arbejde lidt videre med alle de andre skeletter der hænger i skabet, C var vist det "mindste skelet" af dem alle... 


Mon voyage prend du temps - mais il est nécessaire
Tak til Google Translate...
Jeg kan på ingen måde lure om det er rigtigt eller helt ude i skoven. 
Men vil lade jer, som kan fransk enten forstå det eller knække sammen af grin.

Bonne soirée et bonne nuit

Ingen kommentarer: