fredag den 25. oktober 2013

Here´s to us without men.



Dagen derpå ovenpå et ret sårbart blogindlæg. 
Jeg har ikke udtænkt nogen større plan, eller tænkt videre over det jeg føler (og det skrevne), jeg er nemlig rigtig god til til at lukke døren når det bliver for hårdt. Det er jo også en måde at overleve på.
Jeg er i mellem tiden blevet syg, det var jeg vist allerede igår, men er da blevet slået omkuld siden hen. 
Har fyldt mig med Halls, Ipren, Te, og Echinnaaaaaaforce (Staves)

Meanwhile....
One for the girls..


Jeg vil hælde en kande te ned til en film, inden jeg vil lade søvnen gå all in. 

By the way, jeg har fået ny stue.
 En voksen een af slagsen, og jeg er vist for første gang landet det helt rigtige sted.
 Når den er helt færdig, så kommer der da lidt billeder herinde.











Ingen kommentarer: