lørdag den 5. oktober 2013

Happiness vs. Crapiness

Dagen derpå...

Jeg har fundet Tumblr og er blevet voldsomt inspireret... Så er I advaret...

Det meste af tiden er jeg ligeglad, men jeg får de der små stik der gør nas, når jeg f.eks render rundt alene i Ikea en fredag aften og støder ind i det ene kærestepar og det andet og det tredje, eller er ude med ungerne alene og spise aftensmad og der sidder den ene familie efter den anden på bordene rundt omkring....

Jeg er på en måde lettet, og til tider syntes jeg os at jeg er ret heldig at jeg sådan slipper for alle de der kompromiser, skænderier, uenigheder og ting der ligesom følger med i pakken når man er kærester.




Men jeg har i den grad os dage hvor jeg hader at skulle glo på andre der får det til at fungere, kysser, holder i hånd og er hinandens fortrolige.. Og nu endnu mere, fordi at den ene part i det her brud, er rykket videre og har været igennem en forvandling der siger spar 10, uden at der er sket en fløjtende fis her. Altså alt er jo ikke lyserødt på hans konto, andre ting har efterladt mig uforstående.

Man kan vel sige at det er min tur nu, den er rimelig ubegribelig og omfattende, noget uklar og så alligevel ikke. Jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte, men ved på en måde godt hvor jeg vil ende.
Det er jo altid noget...


Jeg lever lidt efter at forsøge at udleve de drømme jeg har mulighed for inden det er forsent, og tiden er nok kommet hvor jeg skal til at få mandet mig op og gjort noget ved det. 

Men først fra på mandag af, okay? 
Lige nu vil jeg bare prøve at være til på bedste vis.

Ingen kommentarer: