mandag den 7. oktober 2013

Der er kun en vej...

Jeg er jo som sagt sygemeldt.
 Har været det en måned, og min psykolog anbefaler ihvertfald en måned mere. 

Til at starte med var det underligt, skræmmende, fjollet at det skulle være en nødvendighed, flovt, dumt, skabte dårlig samvittighed og meget mere.


Jeg er stadig ikke derhenne hvor jeg syntes det er legende let at acceptere, langt fra.
Men jeg kan mærke at jeg forstår det. 
Jeg kan se hvad hun mente med, at jeg skulle stå af hurtig-toget.

Det har jeg gjort nu, og jeg arbejder med mig selv. 

Det sjove ved mig,er at når det hele ramler, jeg mangler svar, indsigt m.m. Så søger jeg ud af boksen.
Ud af boksen på den måde, at jeg leder efter svar og metoder i den alternative verden.
Det er der jeg finder håb og tildeles os en form for tryghed.

Som nævnt før går jeg jo hos hende der koster knaster,
 jeg går til massage og healing, og har nu os prøvet guidet meditation.
Og det giver mig noget jeg ikke helt kan forklare,
 en lidt større ro, selvindsigt, og en lyst til at grave videre..
Vi skal længere ind..

Det slog mig i  fredags da jeg var inde forbi jobbet, og en kollega at denne havde været til kinesiolog m.m, at dét har jeg da egentlig os været nogle gange år tilbage. 
Jeg droppede det pga. prisen og det at han lå i Næstved og vi boede i Århus. Not easy.
Jeg har nu taget kontakt til en dame som jeg håber kan hjælpe mig, i første omgang ikke med alt det der er grund til min sygemelding, men med min PCOS som jeg har svært ved at gøre noget ved. 
Men på en eller anden måde,
 hænger det hele måske alligevel sammen i større eller mindre grad. 
Kom så, svar min mail dame. 

God mandag...

2 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Det er så dejligt at læse, at du arbejder med det - har 2 kollegaer der begge er stress-ramte og de gør (i min optik) intet selv for at løse problemerne...

Københavnerhjerte. sagde ...

Jeg kan ihvertfald ikke lade være, er heldigvis heller ikke heeelt nede i støvet.
Har en depression jeg vælter lidt rundt i os, men jeg vil ikke forblive i det her rod længere...

Lidt kliché-agtigt, men min tid er kommet til at vende skuden.

Kram..