onsdag den 4. september 2013

Twins vol. 2

Nogle gange falder snakken om jeg da skal have flere børn, når nu jeg har tvillinger.
Oftest bliver folk lidt overrasket når jeg svarer at jeg forhåbentlig ikke er færdig med det kapitel i mit liv, men at der gerne må gå en del år inden det bliver en realitet.




Det næste spørgsmål folk oftest stiller mig er: "Hvad vil du gøre hvis der kom tvillinger igen???
Ansigtudtrykket når folk spørger giver nok folk et hint - men når jeg så lige får fordøjet tanken et spiltsekund lyder svaret sådan her: "Men den succesrate (eller mangel på samme) jeg holder mig her i livet, så er risikoen for at få tvillinger for mig ret stor, og lur mig om ikke det ville ende sådan. (Nogen der sagde sortseer) Og så ville jeg også tage det med, og nyde at have den erfaring fra tidligere, som det første indkøbe en slynge, en sansegynge og to af de dersens de kan hænge og sove i i loftet.

I dag under min udmugning fandt jeg disse ting, det er fra da drengene var helt bitte små, og fy føj hvor det kribler i mig ved tanken om at skule opleve det at have en lille (eller 2) igen.



Indtil da, så vil jeg nyde mine drenges meget tydelige måde at udtrykke sig på når de er utilfredse, eller deres dejlige kys når det kommer over dem. 

2 kommentarer:

Sandra ~ Fru Melbolle sagde ...

Jeg kan godt forstå dig, og jeg har det egentlig på samme måde, ser jeg aller aller dybest inde, så kunne jeg godt tænke mig en lille-bitte orm igen, høre nydene, snuse, mærke liv i maven. MEN vores tre er nok, jeg nyder at have overskud, nyder børnene og må så jo bare finde veninders babyer og snuse lidt til ;)

Københavnerhjerte. sagde ...

Det lyder da os som en god plan af slagsen, men kan os blive helt høj på at man rent faktisk kan aflevere ungerne tilbage og tage hjem og smide sig på sofaen. (Det kan man ihvertfald i mit tilfælde når jeg er børnfri.).

God lørdag...