mandag den 9. september 2013

Serenity for life and me....

Jeg har gjort noget godt for mig selv idag, jeg har været ude ved min veninde og få en omgang massage og lidt healing.
Ja, tænk sig at det rent faktisk kan være svært blot at trække vejret normalt. 

Min krop er øm på den gode måde, jeg har stor-nydt det og er træt på samme tid. Om en uge venter endnu en behandling, og herfra sofakanten af vil jeg smide en varm anbefaling samt opfordring til at tjekke hendes hjemmeside og eventuelt aflægge hende et besøg hvis man står og mangler en god omgang selv-forkælelse for krop og sjæl.


Find hendes side her

Lisel behandler i eget hjem i Dragør, er uddannet massør samt Reikimester. Hun giver en killer-massage og hun er ikke Reiki-mester for ingenting.


Sommer Tilbud

Alle 1 times behandlinger 300 kr.

Gå ikke glip af dette super gode tilbud, som både kan bruges til massage, reikihealing, seren, meditation eller blandingsbehandlinger. 
Tilbuddet kan købes og skal bruges senest i september måned. 
SMS eller ring for tid: 24442826


Ingen kommentarer: