mandag den 2. september 2013

Noget om at stige af...

De sidste par dage har været udmattende, krævende, udfordrende, skræmmende, jeg ku´ blive ved. .
Men jeg fulgte anbefalingen fra Hende der koster knaster og "stod af".
Så her er jeg, alene tilbage på perronen og hurtigtoget er strøget videre.
Men hva´ så nu?
Imorgen er første dag i dette nye kapitel, mon jeg kan finde ud af at læse det?
Jeg er spændt, nervøs, skræmt og uafklaret omkring det hele, det var på ingen måde nemt at stå af på det tog jeg kender så vel. Fortryde kan man ikke, og er vel heller ikke "the way to do it".

Hele kroppen værker, måske er det dens måde at gøre mig opmærksom på tingenes tilstand.. Alt andet end lige, så lytter jeg.

4 kommentarer:

Dethandlerom sagde ...

Lyder som noget af en omvæltning Mila? Håber det hele går som hende den dyre (og dig selv for den sags skyld) har tænkt sig. Kram

Københavnerhjerte. sagde ...

Jep, det må man sige...Og takker..

Men det er nok det der skal til, alt for længe i Hamsterhjulet du´r ikke..
Men ikke skide-fed status..
Men det må jeg komme mig over :-p

Håber du har det godt..?

Kram



Dethandlerom sagde ...

Ja, ændringer kan sagtens være godt:) Jeg hepper i hvert fald på dig!

Rimlig meget status quo her. Syntes det tager al for lang tid at komme sig over de ændringer man ikke selv har været med til at bestemme!

Stort kram

Københavnerhjerte. sagde ...

Helt sikkert, sætter pris på hep´ene... :-)

Ja, det er noget l*rt, hovedet op og benene ned som man siger. :-/
Det er så fandens uretfærdigt.

Stort kram retur :-)