fredag den 13. september 2013

Endnu et år på bagen....

Jeg har fødselsdag i dag, og fødselsdage er bare svære hvis man er mig.

Jeg vågnede op alene, tilbragte dagen alene, fik en fin gave (Tak C) (I får det naturligvis af se på mandag), og hentede ungerne. Nu er jeg alene igen - bare med unger. Så jeg kan ikke engang lægge mig på sofaen i fosterstilling og glemme alt om den. (Desværre)

Heldig er jeg at jeg har to dejlige drenge som jeg kan fejre mig med - men det er altså alligevel os lidt tomt.
Der mangler noget eller nogle...


Jeg har lavet mad sådan at vi kan køre ud til stranden, spise aftensmad og slappe af. Men jeg har os lyst til pizza, og meget af det. Alt er sådan lidt dobbelt. Fandme underligt.

Jeg kunne ikke overskue at invitere familien og i mens jeg prøvede at finde ud af hvad jeg ville, overskred jeg alligevel tidsfristen og så er det forsent.
Det er dumt, det er dumt fordi man (jeg) aldrig gør noget ud af min særlige dag, og dumt fordi jeg faktisk bliver lidt ked af det hver gang.

Drengene slapper af og ser Postmand Per, jeg sidder i sofaen og prøver at tage mig sammen til et eller andet.

Næste år...Måske bliver den bedre....


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha, ken Øvder og frygter fornemmelsen. Næste weekend er det min "første" fødselsdag alene. Har to piger på tre og fem. Orker ikke at fejre dagen. Orker heller ikke at lade være. Men tror jeg lader være, så jeg kan tude i fred sammen med de små, indimellem... Øv, men sådan er det lige nu. Glæder mig til tiden er gået.

Københavnerhjerte. sagde ...

I feel you.. Det er bare en dag man lidt skal igennem på en eller anden måde...

Håber det går sådan nogenlunde.. Min dage endte sådan semi-god på trods...

Cille sagde ...

Stort tillykke! Altså - trods alt...

http://vivaestbella.blogspot.dk/

Københavnerhjerte. sagde ...

Takker - på trods alt. HAHAHAHAHAHAH

:-)

Kram