mandag den 9. september 2013

Det vigtigste til sidst....

En uge er gået, og om en ½ time starter en ny.

Jeg har lige tændt for TV2 - Rundt på gulvet, det er hylende morsomt. Så morsomt at jeg sidste lørdag præsterede at skraldgrine uden at formå at få lyd på. (Man skulle nok have været der.)

Jeg var jo i Ikea i fredags, det kan man læse om her. Nu er jeg næsten i mål, møblerne er samlet og det begynder at ligne noget. Næææsten i mål.
Bortset fra noget med noget boren i fliser og et toiletskab.. Mindre detalje, som jeg satser på at nogen andre har styr på for mig. (Google perhaps..)

Weekenden er fløjet afsted, drengene har været på roadtrip med deres far, de har overnattede på to forskellige hoteller, været i Legoland, og til festuge i Aarhus. Gensyn med de to lejligheder vi boede i, i Viby J og Aarhus C. Dét gad jeg jo os godt...

Min weekend, knap som omrejst, men tilbragte min lørdag med et vennepar jeg ikke havde set længe. Det var smadderhyggeligt..
Oprydning, tøjvask, og masser af Netflix blev naturligvis os klemt ind. Vemodigt var det dog, at jeg i dag ligesom lukkede ned for haven, badebassin i skuret, parasollen ligeså, havemøblerne op på terrassen.
Jeg glæder mig allerede til næste år.
Ikke at jeg ikke kan lide efteråret og de mørke tider. Der er altså noget ganske særligt over det. Men på en eller anden måde syntes jeg også, at det der sne-vinter-wonderland varer alt for længe....

Nu er der så kun 13,5 min til næste uge begynder. Jeg lægger hårdt ud med lækker tid til massage på en højhellig mandag. Og og og og og og på fredag er der nogen der har fødselsdag og fylder enogtredive.






Ingen kommentarer: