fredag den 16. august 2013

Undskyld

Til dig..

Undskyld….
jeg var en bitter kælling det meste af tiden efter drengenes fødsel. 
jeg ikke kunne løfte mig ud over det. 
jeg ofte fór op, når det hele blev for meget.
jeg var jaloux, ved det kostede dig nogle veninder. Nogen gange er sandheden bare bedst at starte ud med...
jeg gik ind for millimeter-demokrati, det ødelagde mig og så meget andet.
jeg ikke kunne holde ud at du hellere ville være på job end hjemme ved os. 
jeg ikke kunne acceptere at du spillede det meste af din vågne tid væk på nettet.
jeg sjældent var særlig large i mange sammenhæng.
jeg nogle gange ønskede dig hen hvor græsset gror.
jeg ikke formåede at være den kvinde du ville blive gammel sammen med. 

                                                                          Bare Undskyld.

Lånt her




2 kommentarer:

Cille sagde ...

Puha.... kram

Københavnerhjerte. sagde ...

Haps, tak... :-)

God fredag...