mandag den 19. august 2013

Uldtot og samvittighedskvaler...

Haren er flyttet indenfor, ja så prøver vi det.
Den idé er opstået under at jeg mangler tid, jeg har simpelthen ikke tiden til at være kaninvogter. Det er nemlig sådan at vores 4-benede bekendtskab er  noget af en udbryderkonge(dronning). Hun prøver at grave sig ud, springe over og jeg ved ikke hvad.



Nu fik vi hevet indendørsburet ind og plantet i stuen, det er jo ikke fordi det er kønt. Men det vil lette min samvittighed. Kender mig selv nok og erfaringen fra sidste vinter har os givet mig et lille praj på vejen om at det er den rette beslutning. Vi kom jo aldrig ud i haven grundet snehelvede, og mit hjerte ville ikke kunne bære hun sad der ude og kukkelurede.

Så ind er hun kommet, så må vi se om hun kan gøres tam som en hund. Og be´ i mit stille sind om at hun glemmer hun er teenager (rabbit-style) meget snart.

Ingen kommentarer: