lørdag den 24. august 2013

Siden sidst..

Jeg har tygget, gumlet, tænkt, spekuleret, snakket, været. Altså efter sidste session hos Hende der koster knaster. 

Jeg tog en fridag i fredags, var træt med træt på. Dagen blev egentlig ikke brugt sådan særlig afslappende, men dejligt var det alligevel...

Om aftenen mødtes jeg med min veninde B, og turen gik til Bakken. Vi spiste på Staldknægten, flæskesteg med sovs og lidt mere sovs. Nams.
Jeg er blevet virkelig bange for at dø og generelt kommer til skade efter ungerne er kommet til og jeg er blevet ældre. Så det at hoppe ombord på Ulven, sådan rimelig kæk, uden egentlig at have overvejet at den nok havde lidt mere fart på en Vildbassen i Sommerland Sjælland, det var ikke mit klogeste træk men til dato det sjoveste. Hold nu op hvor vi skreg. Og rystede i hele kroppen da vi kom af. Gamle kællinger. Men som vi blev enige om, øvelser gør mester. Og lige dér i køen til den gamle rutschebane blev vi enige om at vi var i nuet.
Vi morede os, grinte højlydt, skreg i forlystelserne og glemte alt det der normalt fylder det hele. (Sagen er den at vi er i samme situationen, næsten.)


Dagen i dag er gået på at flade ud i sengen til film og CSI, morgenmad og hæs stemme, hurra. Jeg har ryddet op, flyttet rundt, støvet af, hængt op, taget ned og været på genbrugeren med indmaden fra en skænk. Og så var der lige skelettet.. Det kan så IKKE være i min Citigo... Pis os.

Problemer er der nok af, og imorgen er der endnu en dag af løse dem i - om ikke andet en ny mulighed for at låne en gummihammer af nogen.

Go´ lørdag lidt endnu derude..

Ingen kommentarer: