mandag den 12. august 2013

M_a_n_d_a_g

Mandag, din satan, nu ses vi igen.
Weekenden var som sædvanligt alt for kort. Tvillingerne er returneret efter en uges ferie hos deres fader. Vi afsluttede dette års ferie med at køre i Sommerland Sjælland sammen med C. Hyggelig dag, blæst og masser af leg.

 
 



Jeg havde jo for en sjælden gangs skyld været ude og vifte med ørene og var kommet alt for sent i seng. Tømmermænd og jeg er ikke gode venner, hader dem. Men var forudseende og hældte rigeligt med vand i mig inden jeg skred i seng, chips (vigtigt med salt jo) og 2xIpren. Tror det har hjulpet mig godt på vej.

 
Så glad så jeg så ud.
Miamivice-briller og finurlig mund.
 
 
Jeg må indrømme, at jeg var noget baldret da vi endelig var hjemme 19.30.
Indkøb har jeg ikke nået i weekenden, ja der er meget jeg ikke har nået. Satser på pizza i aften, og Nemlig.com når at komme i morgen.
 
Nå men halløj mandag...

5 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Nemlig.com er min bedste ven. De redder indkøbene :-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Det gør de i den grad....

Cille sagde ...

Er det godt - det der Sommerland Sjælland? Jeg har aldrig været der, men godt nok overvejet det mange gange, når vi lige har haft en weekend uden planer.

Birgitte B sagde ...

@Cille - det er rigtig godt - især i solskin, for der er et kæmpe badeland. Mine unger elsker at være der. I år kom vi kl 11,30 og gik igen kl 18

Københavnerhjerte. sagde ...

Drengene er ihvertfald fans...