torsdag den 15. august 2013

Jeg håber du er ensom....uden mig...

På en skala fra 1-10 hvor fedt er det så lige at en af drengene idag kaldte mig ved samme navn som Hende Skinken ?

Skal vi ikke bare sige at 10 ikke kan gøre det?

Om det er forkert håndteret, det ved jeg ikke men jeg tog en snak med knægten, der kaldte mig det skændsord og fortalte ham at jeg ikke ville have at han kaldte mig det. Basta. (Og det var måske med lidt store ord)

Ovenpå sådan en mavepuster, ku´ jeg ikke undgå og spekulere over hvordan det dog skal komme til at gå ude i fremtiden. Håber inderligt at Hende der koster knaster får mig ud på den anden side. 

Inden overskriften virker sådan alt for ekskæreste-bitter og en lille smule narcisistisk (for neeeej, det er jeg da på ingeeeeen måde), kan jeg afslører at det er en linie fra sangen af  (Medina – Ensom ), den er min følgesvend disse dage på køreturen hjem efter job.... På med de store solbriller, op for musikken og afsted mod forstaden... 

Trøstespisning er udover at være fedende, en genial måde at bruge tiden på... Lonely, who? - Me??? Noooo.... 









2 kommentarer:

Gitte sagde ...

Det er altid i orden at være vred, sur, gal, bitter og generelt en rigtig kost! HVIS altså man på et eller andet tidspunkt, kommer ud på den anden side...

Og det er jeg ikke i tvivl om, du gør! "Hende, der koster knaster" kan helt sikkert nogle tricks, men det tager tid... Lang tid...

Men jeg ved, det sker, og på et eller andet tidspunkt kommer det hele til at give mening.

Der er noget godt i vente i dét, der nu virker som den uhyggelige fremtid. Men det kommer - bare giv det tid og brug den tid konstruktivt hos "hende, der koster knaster" og ting, der gør dig glad :-)

Det kommer, no worries :-)

Københavnerhjerte. sagde ...

Håber os at vi måske kunne inddrage noget med voodoo dukker og alt sådan noget gejl. Li´ noget for mig.

Jeg er sikker på at det kommer, er ihvertfald fast besluttet på at håbe på det.

Jeg har været hos hende den dyre 2 gange, og det giver mig så meget. Os selvom jeg dårlig nok formår at køre den ene kilometer jeg har hjem af ren og skær træthed.

Hvordan går det med dig på den konto?