tirsdag den 20. august 2013

Hverdagskuller..

Der er dage og så er der dage...

I går var det en af de sidstnævnte af slagsen. Dagen gik op i praktik, logistik og job. Bum. Og det var det.

Aftensmaden takkede vi Justeat.dk for at bringe, spisebordet druknede/er i shorts i alle størrelser.. Hele hytten er på forunderligvis bombet, som var vores lille frimærke udpeget til at være selveste Pearl Harbor. (Søndag aften gennemgik vi alt vores fælles tøj til drengene sådan at vi kan få delt det lidt ud på de to hjem).
Man må for guds skyld aldrig gå ned på shorts til små drenge... Nogen der mangler???


Det er de her dage der får mig til at forbande min 37 timers arbejdsuge ude af hjemmet. Hvis bare...
Jeg havde egentlig planer om at lakere mine negle, men det nåede jeg heller ikke. Og kender jeg mig selv ret, så når jeg det først om 14 dages tid. Sådan plejer det at være..
 
I dag er det så tirsdag, den er endnu længere..
Men på den anden side, så er det snart weekend. :-)
 
 
Måske jeg skulle huske at klappe mig selv på skulderen over at jeg formåede på trods af udkørthed og mandagstrætte drenge, nemlig at komme ud med skrald/reklamer, fik flyttet haren, ryddede op i køkkenet, vaskede et sort bjerg af tøj, forny mine biblo-bøger og andre småting.
Det er jo os lidt - på en mandag især...


4 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Jeg vil gerne anbefale dig denne bog: Førstehjælp til travle børnefamilier : bedre balance i hverdagen / forfatter: Trine Kolding
Jeg har været til en workshop med hende sidste år og hun er mor til tvillingedrenge. Hun har en del gode pointer ;-) kan lånes på bib.

Københavnerhjerte. sagde ...

Hehe, ja planlægningen kan altid blive bedre.

Du har sgu fat i noget, og så må jeg simpelthen blive voksen og komme i seng i tide.
Det duer ikke at komme i seng kl. 01:30 og op igen kl.05:00 inkl. snoozing.

Jeg vil fluks reservere den på bib. - fik reserveret en bunke andre bøger i går. :-)
Tak for fif....

God dag...

Øglemor sagde ...

Mandage sucks altid. Og tingene hober sig på forunderlig vis op - både fysisk og mentalt. Hvis jeg havde gidet at gøre status over nåede ting i går, ville jeg på ingen måde komme ud i så stort plus som dig. Så klap dig selv på skulderen over alle de ting, du rent faktisk nåede. Og trøst dig med, at sommeren går på hæld, så alle shortsene kan blive arkiveret i kælderen ;-)

God dag til dig.

Københavnerhjerte. sagde ...

Ja gør de ikke, de er altid op af bakke...

Jeg har os klasket mig seriøst på skulderen, og ser frem til at komme hjem og give den en skalle mere. Trives bare bedst i nogenlunde ryddet omgivelser. (Skruen uden ende i et hjem med småfolk.)

Og god dag til dig også..

Ps: Jeg ønsker mig en kælder... Så de må vist videre i fødekæden..