tirsdag den 20. august 2013

Husk det nu...

På job hører vi radio.. P4, muligvis.
Og der var en eller anden kvinde der blev interviewet,
jeg ved sgu´ ikke om det var Inger Støjborg.
(Kan hun være spændende og politiker på én måde?)

 
I interviewet kom de ind på om hvorvidt man huskede og indfri de drømme man nu rendte rundt med, inden det var for sent.
Det fik mig til at spekulerer over hvilke drømme jeg tuller rundt med?
 
Hvad er dine drømme?
(Inspiration, tak)


Hvis jeg lige sådan brainstormer, så kunne nogle af de ting jeg drømmer om,
 være:
 
En tur til New York
 (Men jeg vil os se alt det andet)
 
Udtrykke mig kreativt og leve af det freelancestyle.
 
Få det rigtig godt med mig selv, vægttab, personlig udvikling, toptunet selvværd.
 
Videreuddanne mig.
 
Kigge tilbage på et langt liv,
 hvor jeg har været nærværende og et forbillede for mine børn.
 
 
Egentlig ved jeg ikke ved første tankestrejf ikke hvad mine drømme er.
Jeg må i tænkeboks.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Grønlandsposten sagde ...

Først var min drøm at bo i Grønland. Her 10 år senere og efter 7 år deroppe, er den drøm vist udlevet :-) Nu hedder drømmen en måned eller to ud af landet til et sted med sol og varme, strand og palmer. Om halvandet år, inden ungerne skal i skole. Bare os tre, og med masser af tid til fælles oplevelser.

Vi skal også til Grønland igen. Se hvor de selv og hvor deres far kommer fra. Og nå ja, vi skal bare generelt ud og se verden. Hvilket jo så kræver et super fedt job med tilsvarende super fed løn :-) Og en hverdag der fungerer for os alle tre.

Gæt selv hvad der er mest realistisk ;-)

Københavnerhjerte. sagde ...

@Grønlandsposten
Hehe, som du kan skrive det. Lyder som en dejlig drøm, gad os godt komme til udlandet og bo en stund, sådan at man lige får det ind under huden.
Den kunne jeg os have skrevet på...

Faldet godt til herhjemme?