tirsdag den 9. juli 2013

Sunshine in my mind...

Man skal altså os huske at sige det højt når det har været en god dag..
Ja, faktisk to gode af slagsen.

Drengene har været herlige at være sammen med -en del anderledes en den stil de havde for døren i weekenden.

De har leget, hver for sig og alene. Næsten ikke skændes, og jeg har kun een gang måtte hæve stemmen fordi at der var en af dem der sparkede den anden i poolen..(Lyder skidefedt.. men øhm, det er altså et oppusteligt bassin fra Toys R Us..)




Vi har spist i haven, uden ballade. jeg fik endda lov til at slappe af med benene oppe og en kop te uden bøvl.

Dét er altså store sager.

Dagen idag er os lidt sin egen. Jeg har nemlig været på Glostrup sygehus da jeg skulle have foretaget en MR-Skanning. Altså det er jo både skræmmende og befriende på een gang. Nu afventer jeg svar, og så må vi tage den til den tid.

Da jeg var færdig derude, så gik jeg omkuld i dynen sammen med Netflix. Alprox piller gjorde godt nok undertegnet træt. Jeg kravlede ud i det gode vejr på en juniormadras og en stak puder. Knald, der gik jeg så os ud som et lys. Vågnede heldigvis i fin tid til at hente B1 og B2.

Behøver jeg udpensle at det blev til mad fra yndlingspizza-stedet, vand i bassinet og en mor i fosterstiling på madrassen? Nej vel, men nu fik I den vist alligevel.. 

Dejlig dag og ikke mindst igår os.. 

Ingen kommentarer: