torsdag den 25. juli 2013

Psssst....

Ik´sig det til nogen, men vi nåede r*v og nøgler idag. Begriber ikke helt hvorfor, om det var ubeslutsomheden der tog over, det manglende overskud eller hvad det var...

Vi nåede på to forskellige biblioteker (Holy christ, det skriger at tage børn sådan et sted alene) og så nåede vi i Superbest med flasker og handle lidt.

Imorgen tror jeg vi kører lidt hårdere på - der skal ske noget, for vores alles skyld. Vil jo gerne give dem en dejlig ferie. Indtil videre har vi slappet, badet, slikket sol og slappet lidt mere.

Måske vi var kommet ud af døren hvis ikke der var dræber-kø på Den blå Planet. Jeg holder, eller min venstre fod holder ikke til at stå i kø i min. 120 min bare for at komme ind. Og hey, drengenes tålmodighed gør da slet ikke. FIS AF.....!!!!

Det var så den torsdag...

1 kommentar:

Cille sagde ...

Jeg er sikker på at de går en dejlig ferie. Vores unger vil ganske ofte gerne have at der bare sker 'ingenting' - i stedet for alle vores 'spændende' planer... Grænseoverskridende ja, men garanteret ret sundt. God ferie...