torsdag den 18. juli 2013

København - Copenhagen

København i solskin, og på min vej på job.
Jeg kunne blive ved med at rende rundt og tage billeder, for der er så mange fine detaljer der gør at jeg bare elsker København. (Men er jeg den eneste der bli´r lidt genert af at tage billeder alene, i den by jeg kender så godt?)

Jeg er født og opvokset i byen, så mig skræmmer den ikke. Næ, placér mig i Forstaden med gulv til loft vinduer og du skal se mig bange.


Graffiti Ved Glyptoteket

Københavns Hovedbanegård /Central Station

Tietgensgade

Vejarbejde overalt i København
 
Tivoli i smuk morgenhimmel

Glyptoteket


Selv fortovet er fint med solskær.
 
Colbjørnsensgade - Rød stjerne
 
Da jeg kørte ned mod Vesterbro hvor jeg parkere (gratis) spottede jeg en hjemløs med røven bar, som i bukserne ned på lårene mens han rodede i skraldspande.
København, du har alt.
Men det der syn, det var mere end godt der klokken lidt i 7.00. :-)

Ingen kommentarer: