onsdag den 17. juli 2013

Kan man mon arbejde i fosterstilling?

Jeg lever stadig, os selvom jeg ikke har fået givet lyd fra mig herinde.

Jeg nyder roen omkring mig, og den manglende strøm af krav, bandeord og alt det dersens som 3,5 årige er særligt gode til.

Men jeg savner nu os mine små frække drenge med deres dejlige glimt i øjnene, deres sjove udtryk og små kys og kram.

Jeg har brugt min tid fornuftigt, (læs: tiltrængt) i fosterstilling på sofaen i selskab med Movielocker.dk om aftenen. Og nu er jeg jo ikke så magelige at det er døgnets 24 timer jeg bruger på det, jeg står naturligvis op kl. 5 (læs: snoozer til 5.30) smutter i bad og køre på job tidligt inden byen rigtig vågner op. Det er ikke så tosset.
Fik taget nogle flygtige billeder på vejen herhen i dag..

En sidegade til hvor mit job ligger
- fortovet er fyldt med cykler
 
 
Ligner KBH er våd efter regn
- billedet snyder
 

Dagen i går var kort for mit vedkommende, men natten lang. Jeg faldt nemlig i søvn kl. 18-ish og vågnede klokken 00.21 (SUK). Og jeg havde glemt alt om den maskine jeg satte over efter job, så den skulle også lige op og hænge inden jeg kunne skride i seng.
Men som nævnt tidligere endte natten altså med at blive lang, faldt ikke rigtig i dyb søvn, lå og rodede rundt og havde tandpine.

I dag er vi halvvejs, de kommer hjem søndag og jeg skal bare knokle igennem på job, ligge meget mere i fosterstilling og lige som prikken over i´et gøre klar til de kommer hjem og vi skal holde ferie.

Nå men, back to Work...

Ingen kommentarer: