søndag den 30. juni 2013

Nice_to_know?

5 ting jeg elsker:
- Mine børn (kliché)
- Min bil
- Vores hjem
- Cola - nu må det nok være light udgaven jeg nævner.
- Mad - især hvis det kan købes på Justeat.dk

5 ting jeg hader:
- Offentlige toiletter
- Kold mad, som burde have været varmt
- Børn der pylrer og skriger - især uden grund
- Mænd der kører bil
- Luft i maven
(Hvad nu hvis man ikke kan stoppe ved de fem? - Så blæser man højt og flot på det.. Det er min liste)
- Løgne
- Dybt mørkt vand
- Reality tv
- Edderkopper - egentlig bare alt kryb

5 ting jeg ikke kan leve foruden:
- Parfume
- Min mobil
- Et bad hver dag.
- Internettet
- Elastikker og hårnåle

5 ting der kan få mig til at grine:
- Bo og lis - den so
- Når jeg falder på gaden
- Når ungerne smider et guldkorn
- Sjove film - den sidste jeg skraldgrinede af var Tømmermænd tur-retur
- Gode gamle minder

5 ting jeg drømmer om at se/gøre:
- Rejse til N.Y - og alle mulige andre steder i USA
- Bo i udlandet en stund
- Skrive en bog
- Tjene penge på at fotografere
- Finde mig selv....

Tja tjooo æææhhh bæææh, så ved I da lidt mere om mig...

Ingen kommentarer: